I Love Travel

Časté otázky

GARANCE BEZPEČNÉHO NÁKUPU

Na trhu fungujeme již několik sezón a nabídky inzerentů důkladně prověřujeme. Nabídky, které nevyhovují našim přísným kvalitativním normám neuveřejňujeme. Jako u všech platí pravidlo důvěřuj, ale prověřuj. Za produkt inzerenta neodpovídá portál, ale samotný poskytovatel uvedený v podmínkách akce. Je tedy vhodné se nejprve informovat o nabídce u konkrétního poskytovatele nebo u zákazníků, kteří již službu využili. Veškeré recenze z nezávislého serveru naleznete na odkazu hodnocení klientů. Portál Vám také garantuje bezplatné storno ve lhůtě do 14 dnů od provedení nákupu (vztahuje se v případě neuplatnění voucheru) viz podrobnosti níže.

KDY A KDE NAJDU SVŮJ VOUCHER

Voucher odešleme na váš e-mail, až v okamžik přijetí platby. U klasického bankovního převodu vám voucher dorazí nejpozději do 1 - 2 pracovních dní. Pokud si přejete celý proces urychlit zašlete avízo o provedené úhradě na info@ilovetravel.cz. Je vhodné zkontrolovat i složku hromadné pošty popřípadě složku spam zejména u některých mailových klientů jako seznam.cz nebo gmail.com. Někteří poštovní klienti omylem směřují email s poukazem do složky nevyžádané nebo hromadné pošty. Většina poštovních klientů však doručuje bez problémů i tak je však vhodné tyto složky zkontrolovat.

PLATNOST VOUCHERU

Platnost voucheru naleznete vždy v popisu akce a na voucheru jakmile jej obdržíte na email uvedený v objednávce. Službu je nutné do konce platnosti vyčerpat. Proto je vhodné volné kapacity ověřovat vždy před nákupem a případně nabídky využít co nejdříve od doby zakoupení. Čím dříve rezervaci provedete tím víc omezíte riziko, že nebude volno ve Vámi požadovaném termínu. Slevy mají jediné úskalí a to omezenou platnost, proto je nutné je využít včas a neodkládat rezervaci na poslední chvíli těsně před vypršením platnosti voucheru.

ZAPLATIL JSEM ALE VOUCHER MI NEDORAZIL

Může se stát, že i přesto když jste zaplatili nemůžete ve své schránce objevit svůj voucher? Je nutné brát na vědomí, že vouchery jsou doručovány pouze elektronicky. Může se tak stát, že někteří poštovní klienti omylem směřuji mail s voucherem do složky nevyžádané pošty SPAMU. Pokud se tak stane a Vy voucher neobdržíte ani po 2 pracovních dnech od odeslání platby tak nás neváhejte kontaktovat na info@ilovetravel.cz a voucher Vám zašleme opětovně. Většina poštovních klientů však tyto problémy s doručením nemá.

GARANCE BEZPLATNÉHO STORNA DO 14 DNŮ OD NÁKUPU

Objednal jsem, zaplatil, obdržel voucher, ale čerpání služby jsem si rozmyslel. Co teď? Pokud jste si nákup rozmysleli máte samozřejmě ze zákona nárok za podmínky, že jste svůj voucher neuplatnili u poskytovatele na bezplatné storno do 14 dnů od data nákupu na portálu. S písemnou žádostí o vrácení se obraťte na info@ilovetravel.cz a my Vám voucher bezplatně stornujeme a vrátíme platbu v plné výši.

CO KDYŽ POŠLU PLATBU SE ŠPATNÝM VAR.SYMBOLEM

Bez správně uvedeného variabilního symbolu nepoznáme, jaký voucher jste hradili. Pokud nám zašlete platbu s chybným VS tak nás prosím informujte pokud neobdržíte voucher do 3 dnů. My ověříme, zda-li je platba na účtu a voucher Vám zašleme do 1-2 pracovních dnů.

JAK FUNGUJE PORTÁL?

Portál agreguje nabídky poskytovatelů služeb z oblasti cestovního ruchu. Důležité je si uvědomit, že zprostředkování pobytů u portálu funguje na principu zprostředkování kupní smlouvy mezi klientem(Vámi) a poskytovatelem (CK, ubytovacím zařízením atd.) - zboží nebo službu tedy nekupujete od portálu, ale od provozovatele či poskytovatele služby. V našem případě jde prakticky o inzertní server, nikoliv přímého dodavatele služby nebo zboží. Zakoupením voucheru a případnou rezervací, kterou následně provádíte s uplatněním voucheru uzavíráte smlouvu o poskytnutí služeb, ke které Vás voucher opravňuje v době jeho platnosti přímo s provozovatelem či poskytovatelem služby, který je povinen Vám služby uvedené na voucheru v daném rozsahu poskytnout.Portál však zejména garantuje ověřené poskytovatele se kterými spolupracuje na dlouhodobé bázi a nemůže se tak stát, že zakoupíte nekvalitní službu.

CHCI UPLATNIT PŘÍSPĚVEK OD ZAMĚSTNAVATELE Z FKSP

V tomto případě objednávku neprovádíte na portálu. Pokud si přejete vystavit fakturu na zaměstnavatele a uplatnit příspěvek FKSP zašlete prosím objednávku s uvedením fakturačních údajů zaměstnavatele přímo na konkrétního poskytovatele na kontaktní údaje uvedené v podmínkách akce + v kopii na info@ilovetravel.cz. Poté vás kontaktuje přímo poskytovatel a domluví se s Vámi na dalších podrobnostech. Vzhledem k tomu, že portál funguje na principu zprostředkování smlouvy a není konečným poskytovatelem služby je nutné se obracet přímo na konkrétního poskytovatele služby viz kontaktní údaje uvedené v popisu akce.

PROVOZOVATEL
ILT MARKETING s.r.o
IČO:06224334
Cyrilská 508/7, Trnitá
BRNO - 602 00